Prisma Media

Teun van Brunschot, eigenaar van Prisma Media, wil jouw bedrijf in de spotlichten zetten én houden. Want opvallen in de concurrerende markt is vandaag de dag van levensbelang. Dat lukt alleen als je jouw identiteit durft te laten zien en een persoonlijk verhaal vertelt.En mocht het nodig zijn, dan haalt Teun de kennis en kunde van buitenaf.

 

Teun van Brunschot is de specialist in grafisch vormgeven.

 

Deze ambitieuze en gepassioneerde denkers en doeners bundelen voor jou hun krachten. Ze durven buiten de lijntjes te kleuren en zijn op de hoogte van de allernieuwste technieken en mogelijkheden.

 

Rockband Pink Floyd is zijn inspiratiebron.

 

De identiteit van Prisma Media is gebaseerd op het legendarische album Dark side of the moon. Teun vormt de triangel, die symbool staat voor individualiteit, solidariteit en kracht. De kleurrijke lichtstraal kenmerkt zijn creativiteit, kunstzinnigheid en originaliteit. Voeg je al deze elementen samen dan krijg je zonder meer de allerbeste resultaten. Niet voor niets is het album Dark side of the moon één van de best verkochte studioalbums aller tijden.

Teun gaat voor het allerbeste huzarenstukje. 

Jouw bedrijf laten stralen!

 

Bel Prisma Media en succes is verzekerd!

 

 

 

Lars Berkers

De creatieveling:
– Gericht op vernieuwing en verandering
– Loopt over van ideeën en ziet kansen

Gitarist en zanger bij Get Lost en The Wanted Men; filosofeert graag over zeer uiteenlopende zaken; is groot fan van Frank Sinatra.

Teun van Brunschot

De organisator:
– De centrale spil die verbindingen maakt
– Krijgt de neuzen in dezelfde richting

Drummer bij Get Lost, The Wanted Men en B-soul; heeft een nuchtere kijk op de wereld, relativeert graag; is onder de indruk van Dire Straits.

Paul Berkers

De controleur:
– Zet graag de puntjes op de i
– Bewaakt de kwaliteit van de werkzaamheden

Aanstormend keyboardspeler en getalenteerde skater is doordacht en heel relaxt; luistert het meest naar Pink Floyd

Heeft u een vraag?